Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Lucie Pastírová, Na Zámku 618, Nehvizdy PSČ 250 81
Internetový obchod: www.jogamaya.cz/obchod
IČO: 62430394
E-mailová adresa: info@jogamaya.cz
Telefonní číslo: +420 797 976 976
Zde vyplňte:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ………………….… jsem ve Vašem internetovém obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například – „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
Datum objednání ……………………. datum obdržení ………………………….
Číslo objednávky: ………………………………………
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem
……………………………. a budou navráceny zpět způsobem ………………………………….
(v případě převodu na účet prosíme o zaslání čísla účtu) ……………………..
Jméno a příjmení spotřebitele: …………………………………
Adresa spotřebitele: …………………………………………….
Email: ……………………………………………………………….
Telefon: ………………………………………………………….
V ……………………, Dne …………………. Podpis ………………………………………
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ………………………….
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději ve 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.