Jóga

Pondělky a středy 18.00 až 19.00 cvičíme v Přerově nad Labem. Od 4. října opět v tělocvičně ZŠ.

Praktikujeme kombinovanou jógu hatha, power, vinyasa a fyzio cvičení.


Úterky 17.00 až 18.00 hodin cvičíme v Nehvizdech v tělocvičně (1. patro) DC Dráček Pražská 14.

Praktikujeme kombinovanou jógu hatha, power, vinyasa a fyzio cvičení.

DC Dráček Pražská 14 Nehvizdy

Středy 19.30 až 20.30 hodin cvičíme v Nehvizdech v tělocvičně (1. patro) DC Dráček Pražská 14.

Praktikujeme kombinovanou jógu hatha, power, vinyasa a fyzio cvičení.

DC Dráček Pražská 14 Nehvizdy

Čtvrtky 19.30 až 20.30 hodin cvičíme v Nehvizdech v tělocvičně (1. patro) DC Dráček Pražská 14.

Praktikujeme jin jógu – pomalé nastavení ásany a výdrž i několik minut. Používáme pomůcky pro podepření, aby nám bylo příjemně a uvolněně.

DC Dráček Pražská 14 Nehvizdy

Nenašli jste zde lokalitu, která by vám vyhovovala, ale rádi byste cvičili se mnou? Budu ráda, pokud mi napíšete na e-mail: info@jogamaya.cz, jaká místa a termíny by vám vyhovovaly ať ve vaší firmě, u vás doma, v tělocvičně či fitku. Vaše návrhy vítám a budu s nimi dále pracovat. I v případě dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat.

Ráda učím své klienty jak se starat o tělo, mysl i duši.

Těším se na vás, Lucie Pastírová


Pojďte se mnou cvičit! Na věku ani kilech nezáleží :-).

Praktikujeme zdravou jógu, aby nejen záda nebolela – hatha jógu – power jógu – jin jógu… jógu při svíčkách. 

Během hodiny jógy cvičením aktivujeme celé tělo, soustřeďujeme a uvolňujeme mysl, správně dýcháme, prohříváme a zapojujeme svaly, a na závěr relaxujeme. To vše za doprovodu relaxační hudby a za jemného svitu svíček.

V některých hodinách zařazujeme ásany na podpoření a harmonizaci vybraných čaker.

Začátkem každého měsíce se učíme cvik pro posílení konkrétního orgánu (dle orgánových hodin). A na závěr hodiny si klienti vytáhnou kartu na daný měsíc, ta je inspiruje nebo nabádá na co se mají v tomto období zaměřit nebo co posílit.

Každý člověk je za své tělo zodpovědný a měl by o něj s láskou pečovat a projevovat mu úctu. Vždyť nám slouží 70, 80 i více let. Je potřeba ho nejen správně a kvalitně živit, ale také mu dopřát pohyb a odpočinek. Stejné to je i s naší myslí. Pokud ji necháme skákat z minulosti do budoucnosti a necháme se ovlivňovat chaotickými nebo negativními myšlenkami, pak je i ona unavena a my se necítíme dobře a šťastně.

Moje lekce vám vyrovnají obojí, jak tělo, tak i mysl. Přijďte si to vyzkoušet, a hned budete vědět, jak dobře se můžete cítit :). A pokud budete cvičení praktikovat pravidelně, zaznamenáte velké změny k lepšímu v celém svém životě.

Těším se na vás! Namasté.


Pro koho je cvičení vhodné?

Úplně pro každého. Na věku ani kilech nezáleží. Pokud máte nějaká zdravotní omezení, cvičíte dle svých možností. Každá pozice má několik variant od jednodušších po pokročilé. Když budete zároveň se cvičením poslouchat i své tělo, pak mu můžete postupně a bez rizika posouvat hranice.

Co s sebou na cvičení a jak se na něj připravit?

Pohodlné oblečení: legíny a tričko stačí, obuv nepotřebujete. Jestli máte jógomatku (podložku), vezměte si ji s sebou (několik mám na půjčení), malý ručník (cca 50 x 100 cm) a bloček/cihličku/malý polštářek. Šperky odložte, protože brání správnému proudění energií. A minimálně hodinu před cvičením a půl hodiny po cvičení nejezte.

Proč je dobré před vstupem do kurzu absolvovat individuální hodinu?

Pokud nemáte s jógou zkušenosti, na soukromé hodině se dozvíte a vyzkoušíte si, jak správně pracovat se svým tělem, jak mu posouvat hranice, jak správně a kdy dýchat a navíc můžete probrat s lektorem svůj aktuální zdravotní stav a vybrat vhodnou formu jógy. Každý jsme jiný, máme svá omezení a je v zájmu klienta i lektora, aby se jóga cvičila od začátku správně. Na sdílených hodinách není čas se věnovat každému klientovi. Absolvování individuální hodiny je jen doporučení, ne podmínkou.